Millest alustada ärikingituste valimisel?
Ärikingituste valimine algab otsustamisest, milline toode valida. Seda lihtsustab mõnele küsimusele vastamine:
1. Mis on soovitud eesmärk? Tee toote valik vastavalt sellele, kas on soov tugevdada suhteid olemasolevate klientidega, tänada koostööpartnereid või siseneda uuele turule.
2. Kes on sihtgrupp? Reklaamtoote valikul ja disainimisel on oluline panna paika sihtgrupp. Väga palju sõltub sellest kas tegu on äripartnerite või tavakasutajatega, noorte inimestega või keskealistega, pereinimesed või üliõpilased.
3. Millised tooted on varasemalt osutunud populaarseks ja kas see populaarsus on ajas edasi kandunud? T-särgid on läbi aegade olnud heaks lahenduseks, samas kui logoga kilekotte on tulnud asendama korduvkasutatavad kangast poekotid.
Sobiliku toote valikuprotsessi hulka kuulub ka toote hinna võrdlemine 3-4 reklaamkingituste pakkujaga. Arvesta võrdluse hulka nii toote enda hind kui ka logo trükkimise hind ja tarneaeg. Kui tarneaeg ning kvaliteet on olulised, tasuks kaaluda ettevõtteid, kes trükivad Eestis kohapeal. Firmad, kes ei piirdu lihtsalt vahendamisega, vaid ka trükivad ise, suudavad pakkuda märkimisväärselt lühemat tarneaega. Järgmiseks seega küsimus, kuidas turul pakutavast ülevaade saada ning hindu ja muid tingimusi mugavalt võrrelda?
Traditsiooniline lähenemine: paberkataloogid ja müügiesindajad
Paberkataloogid on läbi aastate olnud usaldusväärseks ning mugavaks informatsiooniallikaks, turunduses ja müügis asendamatud. Neid on meeldiv lehitseda, kogu info on teisel meediumil ning saab võtta pausi pidevast internetis ja arvutis istumisest. Nendest plussidest hoolimata on paberkataloogid nostalgiline lähenemisviis. Laias laastus kasutatakse paberkatalooge olukordades, kus kliendid elavad kehva internetiga piirkonnas või on vanemad inimesed, kes ei kasuta interneti. Ärimaailm ei vasta neile tingimustele ehk ärikingituste maailmas on paberkataloogide unustamise aeg kätte jõudnud.
Kataloogid on endiselt heaks toeks, kui kellegagi silmast silma kohtuda ning kataloogide pakutavat koos üle vaadata. Hästi disainitud kataloog aitab toetada ettevõtte brändi ning lugu. Trükimaterjali saab ka internetiga siduda. Olgu selleks siis kataloogi veebilehele viivad viited või nutitelefoniga skännitavate QR koodide lisamine. Samas on trükitud kataloogide olemus ühtlasi nende puuduseks. Äärmiselt suur paberi-, trüki- ning jaotuskulu. Lisaks sellele on silmast-silma toimuvad kohtumised tugevas languses – eriti praeguse pandeemia ajal – ning toetutakse pigem digitaalselt pakutavale.
Võta uuest lähenemisest maksimumi: kataloogid internetis
88% klientidest ütlevad, et piisava informatsiooni olemasolu on ostuotsuse tegemise juures kõige olulisem. Kui toote kohta pole piisavalt infot, on suur tõenäosus, et otsus jääb tegemata. Et kataloog liiga paksuks ja raskeks ei muutuks, saab paberkataloogis olla infot piiratud kujul. Internetis seevastu selliseid piiranguid ei ole. Kes soovib, saab pakutavast kiire ülevaate ning kes soovib, saab lugeda detailsemalt: rohkem teksti, rohkem fotosid ning tihtipeale ka võimalus tutvuda teiste kasutajate jäetud tagasisidega.
Internetikataloog võib olla PDF vormis, Word dokumendi kujul, tabelina ja digitaalse brošüürina. Otsitava leidmiseks ei pea enam lehti lappama, otsingusüsteem tähendab vaid paari klikki ning saab kiire ülevaate sellest, mida üks või teine firma pakub. Online kataloogi võib üles ehitada selliselt, et piisab toote nimele või pildile vajutamisest ja võibki juba minna ostu vormistama.
Kuna internet on avatud ööpäev läbi ja aasta igal päeval, ei ole vaja leppida kokku eraldi kohtumisi ega muretseda ajavahe pärast. Lisaks on internet ligipääsetav igalt poolt – selleks, et teha oma ettevõttele vajalikud otsused, ei pea kuskile kohale minema. Võib vabalt olla omas kodus, reisida lennukis ühes kohast teise või teha tellimus kasvõi palmide alt. Detaile ja infot saab töökaaslastega kergelt ja kiirelt jagada, muutes seeläbi otsustusprotsessi sujuvamaks.
Vali hea toode ning usaldusväärne koostööpartner
Enamikel meist on kodus mingi ese, millel on mõne firma sümbol või logo. Olgu selleks siis klassikaline pastapliiats, uuenduslik mälupulk või aina populaarsemaks muutuvad joogipudelid ning korduvkasutatavad poekotid. Mida tihedamini eset kasutatakse, seda parem on ettevõtte jaoks saadav tulemus.
Seetõttu on väga populaarsed erinevad kantavad kingitused: t-särgid, mütsid ja torusallid. Ka on suurem kasutuspotentsiaal kasutaja keskkonnaga sobituval valikul: üliõpilasele mälupulk, matkasellile veepudel ning kontoritöötajale korralik pastapliiats. Ja muidugi tasub ära reklaamkingitus, mis lahendab kasutaja jaoks mõne probleemi. Akupank aitab kõik elektroonikavahendid laetuna hoida, ilus poekott lubab mugavalt oste sooritada ning kokkupandav rannatool lõõgastuda.
Reklaamimaailmas on trende, mis tulevad ja lähevad hetkedega. Ja on trende, mis on tulnud et jääda. Üks nendest on internetti kolinud kataloogid, nii et ära oota, vaid vii ennast muutustega kurssi.
Kirjutage või helistage meile ja küsige julgelt lisainfot!
- Tel: +372 661 3212
- Email: info@ovision.ee
Miks valida Ovision reklaamkingitused ja trükiteenused?
Kiire vastus päringule
Päringutele vastame reeglina paari tunni kuni ühe tööpäeva jooksul.
Kiired tarneajad
Valdkonna keskmisest kuni 50% kiiremad tarneajad, sest teostame kaubatarnet kesklaost iga päevaselt.
Kvaliteetsed lahendused
Kasutame parimaid tootmisseadmeid ja uusimaid trükimaterjale.