Kvaliteetsed ja hästi läbimõeldud reklaamkingitused on üks lihtsamaid viise, kuidas jätta positiivne esmamulje ka neile, kel pole firmaga varasemat kokkupuudet olnud. Ja just tänu positiivsele esmamuljele võib järgmiseks sammuks olla pikaajalise ning mõlemale poolele kasuliku kliendisuhte loomine. Samasugune hea esmamulje tuleb abiks ka uue töötaja palkamisel. Uues kohas tööd alustades on enamikel väike närv sees ning firma sümboolikaga töörõivad, kruus või mõni muu kasulik ning korralik kingitus aitab kaasa meeskonnatunde loomisele ja uue töötaja meeskonda vastuvõtmisele.
Olemas on universaalsed lahendused – pastapliiatsid ja klaasialused. Oma roll on ka parasjagu populaarsust nautivatel tootegruppidel. Hea tasakaal on mõlema lahenduse kasutamine. See aitab ka kingituste valikud uuendada, nii et midagi uut on ka pikaajalisele kliendile ning värskete lahendustega saab lihtsalt kaasa minna.
Ideaalne reklaamkink – millele mõelda
Reklaamkingitused saavad alguse ideest. Selleks, et valida välja parim idee, on abiks võtmeküsimused:
1. Millisele sihtgrupile on reklaamkink mõeldud? On oluline vahe, kas see on mõeldud inimestele, kes ei tea ettevõttest midagi või pikaajalistele klientidele; kas ettevõtte juhtkonnale või kõikidele töötajatele; kas jagamiseks suurüritusel või valdkonna konverentsil.
2. Mida tahad reklaamida? Mõtle sellele, kas reklaamkink on mõeldud kindla teenuse ja toote või kogu ettevõtte tutvustamiseks.
3. Kas kingituseks on võimalik kasutada ettevõtte enda toodet? Ettevõtte enda toode on alati suurepärane valik. Kui see ei ole võimalik, võiks siiski leida mingi seose reklaamkingi ja ettevõtte vahel. Näiteks arvutiparandusfirma ei hakka kingituseks jagama arvuteid, aga miks mitte kuvarikujuline võtmehoidja, mille ekraanil on firma kontaktandmed?
4. Mis on eelarve? Hea mõte on reklaamkingitused jagada erinevatesse kategooriatesse. Tellida mõned eksklusiivsemad, ja kallimad, mõned keskmisesse hinnaklassi kuuluvad ja siis rohkem odavamaid variante.
5. Millal on reklaamkinke vaja? Selleks, et tähtsale messile tellitud reklaamkingitused ei jõuaks kohale paar kuud pärast messi toimumist, tasub varakult tegutsema asuda ning ühena esimestest asjadest tarneaja kohta uurida. Pole paha idee reklaamkingitusi varuga tellida, et oleks alati võtta.
6. Milline koostööpartner oleks parim valik? Kui idee on olemas, siis selle asemel, et teenused (disain, trüki kujundus, alusmaterjali ostmine, trükkimine) eri ettevõtetelt kokku osta, on lihtsam, kiirem ja tihtipeale ka odavam kasutada täislahendust, kus kõik tööetapid teeb ära üks firma. Ovisioni poole võib pöörduda ka lihtsalt ideega, millel saada aitame valmis tooteks.
Reklaamkingitused muutuvad ajas. See on selge. Kindel on aga ka see, et reklaamkink ei kao niipea veel kuskile. Ja just seetõttu tasub reklaamkingitused valida hoolikalt läbi mõeldes, et nende mõju kestaks pikalt ja ulatuks kaugele.
Kirjutage või helistage meile ja küsige julgelt lisainfot!
- Tel: +372 661 3212
- Email: info@ovision.ee
Miks valida Ovision reklaamkingitused ja trükiteenused?
Kiire vastus päringule
Päringutele vastame reeglina paari tunni kuni ühe tööpäeva jooksul.
Kiired tarneajad
Valdkonna keskmisest kuni 50% kiiremad tarneajad, sest teostame kaubatarnet kesklaost iga päevaselt.
Kvaliteetsed lahendused
Kasutame parimaid tootmisseadmeid ja uusimaid trükimaterjale.